Pre odoslanie do servisu použite nasledovný postup:
1. Vložte do svojho webového prehliadača odkaz na stránku FedEx:
https://www.fedexscs.emea.fedex.com/fscm
2. Prihláste sa pomocou prihlasovacích údajov :
- user name : hhpe
- password : scanners
- user name : hhpe
- password : scanners
3. Otvorte si záložku Ship
4. V sekcii Shipper information vyplňte údaje o firme, prípadne fyzickej osobe
5. V sekcii Shipment information vyplňte informácie o zariadení (dátum zaslania, krajinu pôvodu, stručný popis poruchy, hodnota zariadenia udaná zákazníkom, cenu balíka a počet balíkov)
6. V sekcii Packaging information vyplňte informácie o váhe, rozmere a počte kusov v balíku
7. V sekcii Article information vyplňte informácie o zariadení (model, sériové číslo, počet, dátum nákupu, popis poruchy)
8. Na záver potvrďte vložené informácie stlačením tlačidla Submit
9. Po overení všetkých potrebných údajov Vám bude vygenerované RMA číslo, ktoré je potrebné si odložiť v prípade neskoršieho získania informácií o svojom zariadení.
10. Následne budete kontaktovaný prepravnou spoločnosťou TNT, ktorá Vám zašle prepravné listy na označenie balíka(balíkov) a po dohovore kuriér vyzdvihne balík z adresy uvedenej pri zadávaní prepravy na web stránke FedEx.
11. Po obdržaní zásielky servisným strediskom Honeywell Vám bude zaslaný potvrdzujúci e-mail o prijatí zásielky a predpokladanom dátume opravy.
12. Po vykonaní opravy Vám bude zariadenie zaslané na adresu, ktorá bola uvedená pri zadávaní prepravy na web stránke FedEx.
V prípade akýchkoľvek otázok ohľadne svojho zariadenia môžete kontaktovať servisné stredisko:
Honeywell Scanning & Mobility
Nijverheidsweg 9 -13
5627 BT Eindhoven
Nijverheidsweg 9 -13
5627 BT Eindhoven
tel.: +31 (0) 402901633
Fax: +31 (0) 402901631
Fax: +31 (0) 402901631